BILLY USLUGE
Ključ u ruke vaše fiskalizacije.

Usluge
Dodana vrijednost vašoj Billy fiskalnoj blagajni

NAJAM
Usluga najma obuhvaća cjelokupnu ponudu po sistemu ‘fiskalizacija – ključ u ruke’. Sastoji se od blagajne, programskog paketa te po potrebi i internetske veze kod mobilnih uređaja (Billy Easy, Billy Mobile, Billy The POS).
Pored toga, na raspolaganju je i korisnička podrška, i to 14 sati dnevno, 7 dana u tjednu, uz održavanje blagajne na vašoj lokaciji s rokom intervencije unutar 24 sata, te osiguran servis i zamjensku fiskalnu blagajnu.
Naš interventni tim pokriva kompletno područje Republike Hrvatske, uključujući otoke, a rok intervencije moguće je ugovoriti i u kraćem vremenu odaziva uz dodatnu naknadu.

ODRŽAVANJE
Za korisnike koji se odluče na kupnju uređaja nudimo mogućnost zasebnog ugovaranja usluge paušalnog održavanja. Preduvjet je ugovaranje usluge od trenutka kupnje blagajničkog uređaja.
Usluga obuhvaća slijedeće:
• Korisnička podrška (telefon, e-mail…) 14 sati dnevno, 7 dana u tjednu
• Otklanjanje kvara fiskalne blagajne na lokaciji korisnika unutar 24 sata
• Zamjenska blagajna (u slučaju da kvar nije moguće odmah otkloniti)
• Povratak popravljene korisnikove blagajne nakon servisa (samo kod kupnje)
Naravno, korisnici koji ne ugovore uslugu održavanja mogu se obratiti za podršku našem servisu koji će otkloniti kvarove prema važećem cjeniku te ponuditi zamjensku fiskalnu blagajnu uz naknadu.

SAMOINSTALACIJA
Samoinstalacijski paket sadrži sve potrebno kako bi korisnici mogli sami podesiti svoju fiskalnu blagajnu za rad, sa svim potrebnim podacima i parametrima.
Samoinstalacijski paket obuhvaća:
• Pred-instalacija fiskalne blagajne (program, operativni sustav, SIM kartica itd.)
• Kreiranje klijentskog profila na Billy sustavu i unos osnovnih podataka (opći podaci o tvrtki, uvoz certifikata)
• Korisnik putem pisanih i videouputa sam podešava sve parametre za rad blagajne i unosi podatke te savladava osnove korištenja uređaja, programa i sustava upravljanja (web portala)
• Preuzimanje fiskalne blagajne i opreme na lokaciji prodajnih partnera ili dostava putem kurirske službe

INSTALACIJA NA LOKACIJI KORISNIKA
Usluga instalacije obuhvaća:
• Predinstalaciju blagajne (program, operativni sustav, SIM kartica itd.)
• Kreiranje klijentskog profila na Billy sustavu i unos osnovnih podataka (opći podaci o klijentu, uvoz certifikata)
• Unos i podešavanje podataka i parametara za rad (do 20 min po blagajni)
• Dolazak tehničara i dostava fiskalne blagajne na lokaciju korisnika
• Spajanje blagajne na telekomunikacijsku i energetsku mrežu
• Postavljanje i testiranje rada Billy blagajne i sustava upravljanja
• Edukacija korisnika i puštanje u rad fiskalne blagajne

EDUKACIJA
Edukacija uključuje:
• Dolazak tehničara na lokaciju korisnika
• Edukacija korisnika za podešavanje fiskalne blagajne, unos podataka i parametara za rad, korištenje blagajničkog uređaja, programa i sustava upravljanja (web portala)
• Provjera i testiranje rada Billy fiskalne blagajne i sustava upravljanja

UNOS PODATAKA
Usluga inicijalnog unosa podataka i parametara koje je korisnik pravovremeno i pravilno dostavio uključena je u cijenu instalacije (do 20 minuta po blagajni) te ju nije potrebno naručivati, ukoliko je ugovorena usluga instalacije. Za sve korisnike koji nisu ugovorili uslugu instalacije fiskalne blagajne te one koji žele da za njih obavimo naknadni unos ili izmjenu podataka u sustavu, ovu uslugu mogu dodatno ugovoriti.
Usluga uključuje:
• Unos ili izmjena osnovnih podataka (opći podaci o klijentu, uvoz certifikata)
• Unos ili izmjena podataka o poslovnim prostorima, fiskalnim blagajnama, operaterima
• Unos ili izmjena cjenika u sustavu
• Unos ili izmjena operativnih podatka: sredstva plaćanja, artikli, vrste artikala, grupe artikala, načini otpreme, napomene, jedinične mjere, prolazne stavke itd.
Za korisnike koji imaju potrebu za unosom veće količine podataka od navedenog naplaćuju se utrošeni sati prema cjeniku.