Billy POS jedan je od lidera na tržištu fiskalnih blagajni, koji pruža svojim korisnicima kompletno programsko rješenje na raznolikoj paleti POS terminala uz dodatne mogućnosti prihvata svih vrsta kartičnih plaćanja. No primarni razlog zašto trgovci godinama koriste Billy rješenje prije svega je vrhunska razina podrške korisnicima koja je plod Billy tima, ali i naših partnera.
Izvrsna terenska podrška i dostupnost našim trgovcima ključ je uspjeha, a naš partner ETRANET Grupa je tu da osigura besprijekornu terensku podršku te osigurani ovlašteni servis svim Billy korisnicima.
Povodom dugogodišnje uspješne suradnje, a kao uvod u nadolazeću ljetnu sezonu, napravili smo intervju sa Sašom Popovićem, voditeljem Terenske podrške za ETRANET Grupu
P: Saša, možete li nam objasniti kako ETRANET Grupa pruža podršku i usluge svojim klijentima i njihovim korisnicima diljem Hrvatske?
O: Naš tim terenske podrške i servisnih tehničara trenutno broji 18 tehničara raspoređenih po cijeloj Hrvatskoj u našim lokalnim centrima za podršku i usluge i to u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Osijeku, Bjelovaru, Poreču, Zadru i Dubrovniku.
Broj tehničara na terenu prilagođavamo našim klijentima, pa prirodno povećavamo svoje brojeve u skladu s tim. Na primjer, najviše tehničara je u Splitu i Zagrebu (po 4), podržavajući veliki broj naših korisnika u Zagrebu, kao i u Splitsko-dalmatinskoj županiji, a potom i Zadar i duž cijele obale.
Jedna od naših najvećih konkurentskih prednosti je stalna cjelogodišnja pokrivenost teritorija cijele Hrvatske, uključujući i otoke. Pokrivamo sve otoke i tretiramo ih jednako kao i sve korisnike i to u najkraćem mogućem roku. Na primjer, pokrivamo Dubrovnik, ali također imamo tehničare stacionirane na otoku Korčuli, koji pokrivaju Pelješac, Mljet, Lastovo i okolna mjesta i otoke.
Značajnim dugogodišnjim ugovorom o podršci za Billy fiskalne blagajne, naglasak smo stavili na podršku fiskalizaciji koja je najjača tijekom ljetne sezone i na moru – tako imamo tehničare u Pazinu koji pokrivaju Istru i ljude u Rijeci koji pokrivaju Kvarner, te u Zadru i Splitu za središnju Dalmaciju.

P: Što tehničari rade na terenu?
O: Tehničari obilaze lokaciju svakog korisnika, izvode instalacije, deinstalacije, zamjene (intervencije) uređaja i manje popravke koji se mogu obaviti na lokaciji krajnjeg korisnika. Također, po potrebi, možemo osigurati dodatnu obuku korisnika ili novih zaposlenika za rad na fiskalnim blagajnama. Uvijek ulažemo dovoljno vremena za edukaciju krajnjih korisnika na licu mjesta kako bi dugoročno povećali zadovoljstvo korisnika, ali i smanjili broj naknadnih poziva našem Help Desku. Zbog toga su naše usluge i podrška konstantno među najboljima u Hrvatskoj, a često ih postojeći korisnici toplo preporučuju drugima.
P: Koliko inače imate intervencija (instalacija ili popravaka kod korisnika) mjesečno?
O: Brojimo stotine intervencija mjesečno, s udarnim razdobljima koja počinju upravo u ovo doba godine s nadolazećim ljetnim mjesecima i turističkom sezonom.

P: Kako izgleda podrška na terenu tijekom ljetne sezone?
O: Terenska podrška u sezoni je ponekad prilično kaotična, s prometnim gužvama i često satima čekanja na ukrcaj na trajekt. Tijekom turističke sezone svim trgovcima je fiskalna blagajna iznimno bitna, no obzirom da većina naših djelatnika radi ovaj posao dugi niz godina, znaju se nositi s kaosom turističke sezone te se posao uvijek odradi u dogovorenom roku.
Svakako dobro planiranje i distribucija područja lokalnih centara za podršku i usluga puno pomažu u ovakvim situacijama.
P: Postoji li nešto što radite na tom polju što je specifično podršku za Billy POS preko ETRANET Grupe?
O: Pa ima dosta firmi koje prodaju fiskalne kase, ali uopće ne nude servis na terenu, već sve rade kurirskom službom i takozvanim samoinstalacijskim paketima. U praksi to znači da ne nude niti instalaciju niti servis na licu mjesta i obuku. Nasuprot tome, mi iz ETRANET grupe dolazimo na lokaciju kod Billy trgovaca s uređajem spremnim za korištenje i obučavamo krajnje korisnike za korištenje. Radimo 7 dana u tjednu i izuzetno smo brzi u slučaju intervencije, odnosno kvara uređaja, a u pravilu kvar otklanjamo unutar 24 sata.
Osim toga, možemo ponuditi prilagođenu podršku na terenu za velike klijente, a posebno za događaje. Pokrivali smo primjerice jedan popularni višednevni glazbeni festival s 5 tehničara koji su bili na festivalu cijelu noć tijekom trajanja (3 noći) i bili su tu da odmah pruže tehničku podršku na licu mjesta zaposlenicima festivala u slučaju bilo kakvog kvara POS uređaja.
P: Ovo je sada Terenska podrška ETRANET Grupe – koji su vaši planovi za budućnost?
O: Mi u terenskoj podršci uvijek pomno pratimo razvoj u poslovnim jedinicama koje podržavamo. Širimo kapacitete jer je Billy POS samo jedan od partnera koje podržavamo te planiramo slična partnerstva i s drugim ponuđačima fiskalnih i kartičnih rješenja na POS uređajima.
Terenska podrška ETRANET Grupe je uvijek spremna i veselimo se novim izazovima!